Informujemy, że używamy plików cookies w celu umożliwienia użytkownikom korzystania z wszystkich funkcjonalności oraz tworzenia anonimowych statystyk serwisu.
Oznacza to, że każdy ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies.

Prosimy także o zapoznanie się z polityką prywatności, która zawiera wszystkie szczegółowe informacje z zakresu przetwarzania danych osobowych.
Zamknięcie komunikatu i/lub dalsze korzystanie z serwisu oznaczać będzie wyrażenie zgody na przetwarzanie danych zgodnie polityką prywatności.

×

FIRMA ” DIANA ” – TERESA KOZIEŁ realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. Internacjonalizacja kolekcji ślubnych marki Diana na rynku włoskim i hiszpańskim.

Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I. Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP.

Celem projektu jest pozyskanie nowych możliwości zbytu poprzez szeroką promocję produktów ślubnych własnej marki DIANA na rynku międzynarodowym.

Upowszechnienie marki DIANA poza granicami kraju, wzrost świadomości konsumentów, co do jakości produktów sprzyjać będą promocji polskiej gospodarki.

Wartość projektu: 339 154,00 zł

Wkład Funduszy Europejskich: 237 490,00 zł

  • Czcionka
  • Kontrast
  • Reset